لینک سازی برای سئو: راهنمای قطعی (2022)

این یک راهنمای کامل برای ساخت لینک در سال 2022 است.

بنابراین اگر می خواهید ÷ های معتبر برای وب سایت خود ایجاد کنید، از نکات کاربردی در این راهنمای جدید لذت خواهید برد.

بیایید درست شیرجه بزنیم

 

فصل 1:
مبانی لینک سازی
مبانی لینک سازی
در این فصل به این سوال پاسخ خواهم داد: "لینک سازی چیست؟".

همچنین به شما نشان خواهم داد که چرا لینک سازی همچنان برای سئو در سال 2022 مهم است.

بیا شروع کنیم.

لینک بیلدینگ چیست؟
لینک بیلدینگ تمرین ایجاد لینک های یک طرفه (همچنین به عنوان "بک لینک") به یک وب سایت با هدف بهبود دید موتورهای جستجو انجام می شود. استراتژی های رایج لینک سازی شامل بازاریابی محتوا، ساخت ابزارهای مفید، اطلاع رسانی ایمیل، لینک سازی شکسته و روابط عمومی است.

چرا لینک ها اینقدر مهم هستند؟
برای درک آن، باید به Delorean خود بروید و به روزهای قبل از Google اینترنت برگردید.

در گذشته، موتورهای جستجو مانند یاهو! و آلتا ویستا بازیکنان غالب بودند. و آنها نتایج جستجوی خود را 100٪ بر اساس محتوای یک صفحه وب رتبه بندی کردند.

وارد کنید: گوگل

الگوریتم PageRank که اکنون معروف است، بازی را تغییر داد. به جای تجزیه و تحلیل ساده محتوای یک صفحه، گوگل به تعداد افرادی که به آن صفحه لینک داده اند نگاه کرد .

الگوریتم رتبه صفحه گوگل
و حق داشتند. تقریباً 20 سال بعد، پیوندها هنوز بهترین راه برای تعیین کیفیت یک صفحه وب هستند. به همین دلیل است که بک لینک ها به عنوان سیگنال رتبه بندی گوگل باقی می مانند.

گفتنی است، به لطف به‌روزرسانی‌هایی مانند Google Penguin ، گوگل اکنون بر کیفیت پیوند (نه فقط کمیت پیوند) تمرکز می‌کند.

ممکن است تعجب کنید:

لینک باکیفیت دقیقا چیست؟ و چگونه آنها را بسازم؟

این چیزی است که در فصل بعدی به آن خواهم پرداخت.

به خواندن ادامه دهید…

فصل 2:
نحوه یافتن لینک های با کیفیت بالا
چگونه لینک های با کیفیت بالا پیدا کنیم
قبل از اینکه به استراتژی های گام به گام لینک سازی بپردازیم، مهم است که بدانیم یک لینک خوب (یا بد) چیست.

به این ترتیب، می توانید روی ایجاد لینک هایی تمرکز کنید که در واقع رتبه بندی گوگل شما را بهبود می بخشد .

با این کار، در اینجا نحوه شناسایی پیوندهایی که واقعا ارزش ساختن دارند، آمده است:

اعتبار صفحه
آیا صفحه‌ای که به شما پیوند می‌دهد یک صفحه رتبه‌بندی قدرتمند است؟ اگر چنین است، آن پیوند تأثیر بزرگی در رتبه بندی شما خواهد داشت.

در واقع، از سال‌ها آزمایش، متوجه شدم که اعتبار صفحه‌ای که به شما پیوند می‌دهد بیش از هر عامل دیگری اهمیت دارد .

دلیل آن این است که پیوندهای صفحات معتبر اعتبار بیشتری (همچنین به عنوان رتبه صفحه ) به سایت شما منتقل می کنند.

اثر صفحات با قدرت بالا
(توجه: اگرچه گوگل اطلاعات PageRank را به صورت عمومی به اشتراک نمی گذارد، آنها همچنان از آن به عنوان پایه الگوریتم خود استفاده می کنند .)

با استفاده از Semrush به راحتی می توانید یک نشانگر پراکسی رتبه صفحه ("PageRating") را بررسی کنید.

فقط یک URL را در Semrush قرار دهید و "امتیاز اعتبار صفحه" آن را بررسی کنید:

پست تکنیک های سئو – امتیاز اعتبار صفحه
اختیارات سایت
کیفیت پیوند نیز توسط اختیارات سایت دامنه تعیین می شود .

به طور کلی، پیوند از سایتی مانند NYTimes.com تأثیر بسیار بیشتری نسبت به پیوند یک وبلاگ نویس بدون نام خواهد داشت.

در حالی که دریافت این پیوندها سخت است، اما ارزش تلاش را دارند.

باز هم، Semrush در اینجا مفید است. یک URL ریشه سایت را در ابزار وارد کنید و "امتیاز اعتبار" آن را بررسی کنید.

Semrush – امتیاز اعتبار دامنه
مرتبط بودن سایت
وقتی صحبت از پیوندها می شود، اعتبار یک سایت مهم است.

اما ارتباط آن سایت نیز مهم است.

به عنوان مثال، فرض کنید یک وب سایت در مورد رژیم غذایی سرخپوشان راه اندازی می کنید.

و شما یک لینک از یک سایت معتبر ... در مورد unicycles دریافت می کنید. آیا آن پیوند همچنان به حساب می آید؟

طبق مصاحبه یکی از کارمندان سابق گوگل ، واقعاً اینطور نیست.

به گفته آن مهندس گوگل:

«...دریافت پیوند از یک صفحه رتبه بالای صفحه همیشه ارزشمند بود، امروز بیشتر مربوط به موضوع سایت در رابطه با موضوع شماست، مرتبط بودن صفحه رتبه جدید است.»

به طور کلی، شما می خواهید لینک هایی را از سایت های معتبر دریافت کنید ... به طور خاص، سایت های معتبر که ارتباط نزدیکی با سایت شما دارند.

موقعیت پیوند در صفحه
آیا پیوند شما در محتوایی تعبیه شده است؟

مورد-مطالعه-تصادفی
یا در فوتر یک صفحه دفن شده است؟

پاورقی Backlinko
به نظر می رسد که موقعیت پیوند شما در یک صفحه مهم است.

به طور خاص، پیوندهایی که در فوترها و نوارهای کناری پنهان می شوند، تقریباً به اندازه پیوندهایی که در وسط محتوای صفحه یافت می شوند، ارزش ندارند.

خط پایین؟ شما می خواهید پیوندهای شما در بدنه اصلی یک صفحه وب ظاهر شوند.

آیا لینک به صورت تحریریه قرار داده شده است؟
مهم نیست لینک شما در کجای صفحه ظاهر می شود، باید از خود بپرسید:

"این پیوند به صورت سرمقاله قرار داده شد؟"

به عبارت دیگر، آیا کسی به شما لینک داده است زیرا فکر می کند سایت شما عالی است؟ اگر چنین است، آن یک لینک سرمقاله است.

یا اینکه در یک سایت تصادفی یک پروفایل ایجاد کردید و یک لینک گذاشتید؟ این یک لینک سرمقاله نیست.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، گوگل وزن بسیار بیشتری را روی پیوندهای قرار داده شده در سرمقاله قرار می دهد .

از گوگل خود استفاده کنید:

«… ایجاد پیوندهایی که توسط صاحب سایت به صورت ویرایشی در یک صفحه قرار داده نشده یا تضمین نشده است، در غیر این صورت به عنوان پیوندهای غیر طبیعی شناخته می‌شود، می‌تواند نقض دستورالعمل‌های ما تلقی شود.»

لینک لنگر متن
Anchor text بخش متن قابل کلیک یک پیوند است.

همانطور که مشخص است، گوگل از متن لنگر به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک لینک به سایت خود با متن لنگر دریافت می کنید: "دسرهای پالئو".

پیوندهای لنگر
گوگل آن متن لنگر را می بیند و می گوید: «هوم. آن سایت از متن لنگر استفاده کرد: «دسرهای سرخپوشان». صفحه ای که به آن لینک می دهند باید درباره «دسرهای پالئو» باشد.

البته، مانند هر چیزی در سئو، از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی سوء استفاده شده است. امروزه، ایجاد تعداد زیادی لینک متنی لنگر با تطابق دقیق، هرزنامه محسوب می شود.

در اینجا یک مثال از آنچه من در مورد آن صحبت می کنم آورده شده است:

کلمه کلیدی-rich-anchor-text
به طور خلاصه، ساختن لینک با متن لنگر غنی از کلمات کلیدی را توصیه نمی کنم. اما اگر پیوندی با کلمه کلیدی خود در متن لنگر دریافت کردید، وقت آن است که جشن بگیرید.

پیوندهای همزمان
Co-Occurrences کلمات و عباراتی هستند که در اطراف پیوند شما ظاهر می شوند.

گوگل احتمالاً از Co-Occurrences به عنوان «متن لنگر کودک» استفاده می کند.

پیوندهای همزمان
اگر به آن فکر کنید این منطقی است:

متن اطراف پیوند شما همچنین سرنخ هایی از موضوع صفحه شما می دهد . پس چرا گوگل از آن استفاده نمی کند؟

آیا پیوند از یک پست مهمان است؟
چند سال پیش، گوگل آمد و گفت:

مت کاتز
بنابراین یک چنگال در آن بچسبانید: وبلاگ نویسی مهمان تمام شده است. فقط خیلی اسپم شده است.»
- مت کاتز، رئیس سابق تیم وب اسپم گوگل

آیا این درست است؟

خب، بستگی دارد.

در اینجا چند پرچم قرمز وجود دارد که می تواند پست مهمان را هرزنامه کند:

شخصی برای انتشار پست پول می گیرد
این پست حاوی متن لنگر مطابقت دقیق است
این سایت صرفا برای انتشار پست های مهمان وجود دارد
سایت به سایت شما ربطی ندارد
اما اگر یک پست مهمان شگفت انگیز را در یک سایت معتبر و مرتبط منتشر کنید، چه؟ در تجربه من، آن پیوند می تواند به شما در رتبه بندی کمک کند.

Nofollow .vs. Dofollow
rel=”nofollow” برچسبی است که به یک لینک اضافه شده است که به موتورهای جستجو می گوید : “این لینک را به عنوان تایید حساب نکنید.”

بدیهی است که وقتی نوبت به سئو می‌رسد، می‌خواهید لینک‌های عادی و «dofollow» را در صورت امکان دریافت کنید.

اکنون که می توانید بدانید که چگونه کیفیت یک لینک را اندازه کنید، زمان آن رسیده که ساخت آنها را شروع کنید.

فصل 3:
چگونه با بازاریابی محتوا پیوندهای درجه یک جهانی به دست آوریم
بازاریابی محتوا
بر کسی پوشیده نیست که محتوا کلیدی است که بک لینک های شگفت انگیز را باز می کند.

اما معامله اینجاست:

صرف انتشار محتوا هیچ پیوندی برای شما ایجاد نمی کند.

همانطور که مشخص است، انواع خاصی از محتوا برای ساخت لینک بهترین کار را دارند.

و در اینجا 4 نوع محتوا وجود دارد که بیشترین پیوند را ایجاد می کنند:

شماره 1: دارایی های بصری
چیست:
دارایی های بصری عبارتند از:

تصاویر
نمودارها
اینفوگرافیک
نمودارها و سایر محتوای بصری گرا
چرا کار می کند:
پیوندهای بصری بسیار آسان است. به عنوان مثال، وقتی نموداری را در سایت خود منتشر می کنید، هر زمانی که فردی آن نمودار را در سایت خود به اشتراک بگذارد، پیوندی دریافت می کنید. این رابطه قدرتمند "تصویر من را به اشتراک بگذارید و وقتی انجام دادید با من پیوند دهید" به سادگی برای محتوای متنی کار نمی کند.

مثال زندگی واقعی:
چند سال پیش این تصویر را در مورد Google CTR در سایت خود منتشر کردم.

Google Organic CTR – تفکیک بر اساس موقعیت
تا به امروز، این تصویر به ده ها بار لینک شده است (بسیاری از آنها از سایت های معتبر در حوزه بازاریابی آمده است).

مطمئناً، برخی از این پیوندها حتی اگر همان داده‌ها را در جدولی فهرست می‌کردم وارد می‌شدند.

اما بخش خوبی از این پیوندها (من تخمین می زنم 75٪) ایجاد شد زیرا من اطلاعات را به صورت تصویری ارائه کردم.

در واقع، بسیاری از پیوندهای من از افرادی است که مستقیماً تصویر من را در سایت خود پست می کنند (و به عنوان منبع به من پیوند می دهند):

searchenginewatch-embedded-backlinko-visual
و نکته خنده دار این است که، حتی با وجود اینکه اکنون سال 2022 است، مردم همچنان هر ماه به تصویری من لینک می دهند. این قدرت ایجاد دارایی های بصری است.

شماره 2: لیست پست ها
چیست:
لیست شماره ای از نکات، تکنیک ها، دلایل، افسانه ها ... یا تقریباً هر چیزی.

چرا کار می کند:
پست‌های فهرست یک تن ارزش را در تکه‌های قابل هضم و به اندازه لقمه بسته‌بندی می‌کنند.

در واقع، زمانی که BuzzSumo 1 میلیون مقاله را تجزیه و تحلیل کرد ، متوجه شد که پست‌های فهرست، بک لینک بیشتری نسبت به سایر قالب‌های محتوا ایجاد می‌کنند... عملکرد بهتری نسبت به آزمون‌ها، ویدیوها و حتی اینفوگرافیک‌ها دارند.

پست های فهرست دامنه های ارجاع دهنده مطالعه Buzzsumo
مثال زندگی واقعی:
این پست فهرست، 19 تکنیک جدید SEO برای سال 2022 ، یکی از محبوب ترین مطالب من در تمام دوران است.

بله، تعداد زیادی سهام ایجاد کرده است…

تکنیک های سئو - اشتراک گذاری پست کنید
... و نظرات.

تکنیک های سئو - ارسال نظرات
اما مهمتر از همه، آن پست یک آهنربای پیوند است.

بیش از 4000 لینک دارد.

Ahrefs – پست تکنیک های سئو – بک لینک
و از آنجایی که صفحه دارای لینک های بسیار زیادی است که به آن اشاره می کنند، در رتبه 5 برتر برای کلمه کلیدی "تکنیک های سئو" قرار می گیرد.

Google SERP – تکنیک های SEO
شماره 3: تحقیقات و داده های اصلی
چیست:
محتوایی که داده های جدیدی را از مطالعات صنعتی، نظرسنجی ها یا تحقیقات اصلی نشان می دهد.

چرا کار می کند:
آمار و داده ها بسیار قابل پیوند هستند. وقتی شخصی به داده های شما استناد می کند، به شما لینک می دهد. این پیوندها به سرعت جمع می شوند.

مثال زندگی واقعی:
مدتی پیش، من بزرگترین مطالعه فاکتورهای رتبه بندی گوگل را منتشر کردم .

Backlinko – مطالعه رتبه بندی موتورهای جستجو
نیازی به گفتن نیست که این پست حاوی یک قایق از داده های اصلی است.

به همین دلیل است که این پست تاکنون 18.9 هزار لینک جمع آوری کرده است.

Ahrefs – رتبه بندی موتورهای جستجو – بک لینک ها
همانطور که در بالا ذکر کردم، بیشتر این پیوندها از افرادی است که آمار خاصی از مطالعه ما را ذکر کرده اند:

آمار - مطالعه
شماره 4: راهنمای نهایی عمیق
چیست:
یک منبع جامع که همه چیزهایی را که در مورد یک موضوع مشخص (و سپس برخی) باید بدانید را پوشش می دهد.

چرا کار می کند:
راهنماهای نهایی حجم دیوانه کننده ای از اطلاعات را در یک مکان بسته بندی می کنند. این باعث می شود راهنمای شما به منبعی برای آن موضوع تبدیل شود.

مثال زندگی واقعی:
من به طور روزانه از افرادی ایمیل دریافت می کردم که از من مشاوره تحقیق در مورد کلمات کلیدی می خواستند.

متأسفانه، من چیزی در وبلاگم نداشتم که آن موضوع بسیار مهم را پوشش دهد.

بنابراین من یکی را ایجاد کردم: تحقیق کلمات کلیدی برای SEO: راهنمای قطعی .

Backlinko – تحقیق کلمات کلیدی
از آنجایی که این راهنمای چند فصلی مانند هیچ منبع آنلاین دیگری، تحقیقات کلمات کلیدی را پوشش می دهد، بیش از 37 هزار بار به آن لینک شده است.

Ahrefs – تحقیق کلمات کلیدی – بک لینک ها
اکنون که یک محتوای مناسب برای پیوند ایجاد کرده اید، زمان آن رسیده است که چند پیوند ایجاد کنید.

چگونه؟

با اطلاع رسانی ایمیل خوب قدیمی.

فصل 4:
چگونه می توان لینک های قدرتمندی را با دسترسی به ایمیل ایجاد کرد
ارتباط با ایمیل
اگر می‌خواهید در سال 2022 (و بعد از آن) پیوندهای کلاه سفید ایجاد کنید، باید از دسترسی به ایمیل استفاده کنید.

سوال این است:

چگونه می توانید با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران تماس بگیرید بدون اینکه در پوشه اسپم آنها قرار بگیرید؟

این فصل را بخوانید تا متوجه شوید.

1
"پیوندهای احتمالی" را پیدا کنید
همانطور که از نام آن پیداست، لینکرهای احتمالی افرادی هستند که به احتمال زیاد به شما لینک می دهند.

من تعدادی تکنیک برای یافتن پیوندهای احتمالی در فصل 6 به شما نشان خواهم داد. اما در حال حاضر، اجازه دهید از یک استراتژی ساده برای شناسایی آنها استفاده کنیم: مهندسی معکوس .

ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید.

دسر سرخپوشان SERP
URL اولین نتیجه را بگیرید و آن را در ابزار تجزیه و تحلیل پیوند قرار دهید (من در این مثال از Semrush استفاده می کنم).

سپس روی «Backlink Analytics» در نوار کناری و سپس «Backlinks» را بزنید:

Semrush – Backlink Analytics – Backlinks
سایت های لیست شده در اینجا همگی پیوند دهنده های احتمالی هستند.

Paleo running momma – بک لینک ها
(چگونه می دانید که کدام سایت ها را هدف قرار دهید و کدام را نادیده بگیرید؟ فصل 2 را بررسی کنید ).

2
آدرس ایمیل آنها را پیدا کنید
اکنون که یک Likely Linker پیدا کرده اید، وقت آن است که آدرس ایمیل آنها را جستجو کنید.

نکته حرفه ای: از فرم تماس سایت فقط به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید. این یک سیاهچاله است.

در اینجا چگونه است:

از Hunter.io استفاده کنید

Hunter.io برای دسترسی به سایت های کوچک و وبلاگ های تک نفره عالی است.

به سادگی یک سایت را در ابزار وارد کنید…

جستجوی ایمیل شکارچی
... و تمام آدرس های ایمیل مرتبط با آن دامنه را به شما نشان می دهد:

نتایج ایمیل
اما اگر بخواهید به یک سایت عظیم دسترسی پیدا کنید چه؟ بررسی این فهرست دردسرساز خواهد بود.

به همین دلیل است که در این موارد، VoilaNorbert را توصیه می کنم.

VoilaNorbert
به جای ظاهر شدن در URL، با VoilaNorbert.com نام شخص و دامنه ای را که در آن کار می کند وارد می کنید.

نتایج voila-norbert
به این ترتیب شما با شخصی ارتباط برقرار می کنید که واقعاً می تواند پیوند شما را به صفحه خود اضافه کند.

و آدرس ایمیل آن شخص خاص را به شما نشان می دهد.

3
برای آنها یک اسکریپت (شخصی) ارسال کنید
اگر می‌خواهید سطح دسترسی را افزایش دهید، باید از اسکریپت‌ها استفاده کنید.

ترفند این است که اسکریپت شما شبیه یک اسکریپت نباشد (در مرحله بعد در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

اما اکنون، در اینجا نمونه ای از یکی از بهترین اسکریپت های ایمیل من است:

سلام [نام] ،

امروز به دنبال محتوای [موضوع] بودم که به طور تصادفی به مقاله شما برخوردم: [عنوان مقاله] .

چیزهای خوب! من به خصوص از [چیزی خاص از مقاله آنها] لذت بردم .

همچنین، من به تازگی یک راهنمای جدید در [موضوع شما] منتشر کردم : [URL] .

به عنوان کسی که درباره [موضوع] می نویسد ، فکر کردم از آن لذت خواهید برد.

راهنمای من همچنین ممکن است به صفحه شما افزوده شود. در هر صورت، با [وب سایت] به کار عالی ادامه دهید !

به زودی صحبت کنید،
[نام شما]

توجه داشته باشید که چگونه اسکریپت امکان شخصی سازی زیادی را بدون تلاش زیاد فراهم می کند.

فصل 5:
ساختمان لینک The Skinny On Black Hat
(و گوگل پنالتی)

لینک های کلاه سیاه
هیچ راهنمای ساخت لینک بدون فصلی در مورد سئو کلاه سیاه کامل نخواهد بود.

پیدا کردن لینک ساخت کلاه سیاه بسیار آسان است: اگر پیوندها برخلاف دستورالعمل‌های وبمستر گوگل باشند، احتمالاً کلاه سیاه هستند.

آیا این بدان معناست که شما باید کلا از ساخت لینک کلاه سیاه اجتناب کنید؟

این انتخابی است که فقط شما می توانید انجام دهید. من شخصاً ساخت لینک کلاه سیاه را توصیه نمی کنم (خطر به توجیه پاداش نزدیک نمی شود). اما این به شما بستگی دارد.

با این اوصاف، چه یک سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه باشید، باید از مجازات هایی که گوگل برای شما تعیین می کند، بدانید.

بنابراین به طور خلاصه به آنها می پردازیم:

پنگوئن گوگل
چیست:
یک جریمه الگوریتمی که به طور خاص سایت هایی را هدف قرار می دهد که از تکنیک های ایجاد پیوند هرزنامه استفاده می کنند (مانند پست مهمان سایه دار و هرزنامه نظرات وبلاگ).

چگونه از آن اجتناب کنیم:
فقط لینک های کلاه سفید بسازید. داده‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد می‌توانید با به حداقل رساندن متن لنگر دقیقا مطابقت، از پنگوئن طفره بروید (من می‌گویم لنگر متن بخشی از داستان است ... اما بیشتر در مورد اعتماد است). همانطور که گفته شد، ساده ترین راه برای جلوگیری از پنگوئن، اجتناب از پیوندهای سایه دار است (صرف نظر از متن لنگر).

جریمه دستی / پیوندهای غیر طبیعی
چیست:
جریمه دستی از طرف شخصی در گوگل. برخلاف پنگوئن، گوگل از طریق کنسول جستجوی گوگل پیامی را برای شما ارسال می کند :

پیوندهای غیر طبیعی
چگونه از آن اجتناب کنیم:
هیچ کس خارج از گوگل نمی داند که سایت ها چگونه برای مجازات های دستی هدف قرار می گیرند. برداشت من این است که یک الگوریتم وب سایتی را شناسایی می کند که به طور بالقوه سیستم را بازی می کند. و آن سایت را برای بررسی دستی در اختیار شخصی در گوگل قرار می دهند. بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از جریمه دستی این است که یک پروفایل پیوند جیر جیر تمیز داشته باشید.

همچنین، برخلاف پنگوئن، می‌توانید با رد کردن پیوندها و ثبت درخواست تجدیدنظر ، از جریمه دستی بازیابی کنید.

فصل 6:
سه استراتژی لینک سازی مورد علاقه من (آموزش گام به گام)
استراتژی های لینک سازی
برای این فصل نیازی به معرفی نیست.

در اینجا 3 تا از استراتژی های آزمایش شده من برای ساختن تعداد زیادی بک لینک در سطح جهانی آورده شده است:

لینک سازی صفحه منبع
ابتدا: صفحات منبع چیست؟

صفحات منبع صفحاتی هستند که به محتوای عالی در یک موضوع خاص لینک می دهند.

در اینجا یک مثال است:

طرح پخت
از آنجایی که این صفحات صرفاً با هدف ایجاد پیوند وجود دارند، آنها اهداف لینک سازی کاملی را ایجاد می کنند.

با این کار، در اینجا روند گام به گام آمده است:

1
صفحات منبع را پیدا کنید
از این رشته های جستجو در گوگل استفاده کنید. آنها به طور خاص برای کشف صفحات منابع طراحی شده اند:

"کلید واژه" + inurl: پیوندها
"کلمه کلیدی" + "منابع مفید"
"کلمه کلیدی" + "منابع مفید"
"کلمه کلیدی" + "پیوندهای مفید"

2
اندازه صفحه را افزایش دهید
در اینجا جایی است که شما (به سرعت) به این سوال پاسخ می دهید:

"آیا پیوندی از این صفحه ارزش تلاش را دارد؟"

(نکته: از نکات فصل 2 استفاده کنید تا این مرحله نسیم باشد)

به عنوان مثال، این صفحه منبع دارای رتبه URL مناسب 12 است. بد نیست.

رتبه بندی URL صفحه منبع
همچنین در یک دامنه معتبر است.

و پیوند من در جایی در بدنه صفحه به پایان می رسد. به نظر یک برنده است!

3
محتوای «بهترین مناسب» را پیدا کنید
نگاه کن:

محتوای شما می تواند بهترین در جهان باشد…

... اما اگر برای آن صفحه منبع مناسب نیست؟

شما لینکی دریافت نمی کنید

بنابراین برای این مرحله، محتوایی را در سایت خود پیدا کنید که مانند یک دستکش با آن صفحه منبع مطابقت داشته باشد.

هنگامی که آن محتوا را شناسایی کردید، به مرحله 4 بروید.

4
این اسکریپت تست شده را ارسال کنید
این اسکریپت است که من توصیه می کنم:

موضوع: سوال در مورد [وب سایت آنها]

-

سلام [Name] ،

امروز صبح در حال جستجو برای مطالبی در مورد [موضوع] بودم که با صفحه منبع عالی شما روبرو شدم: [URL] .

فقط می خواستم بگویم که صفحه شما به من کمک زیادی کرد. من هرگز [منبعی که به آنها پیوند می دهند] را بدون آن پیدا نمی کردم.

خنده دار است: من اخیراً یک راهنمای در مورد [موضوع] در ماه گذشته منتشر کردم. این [توضیحات مختصر] است.

در صورتی که بخواهید آن را بررسی کنید اینجاست: [URL] .

همچنین، راهنمای من ممکن است به صفحه شما افزوده شود.

در هر صورت، از اینکه فهرست منابع خود را جمع آوری کردید، متشکریم. و روز خوبی داشته باشید!

به زودی صحبت کنید،
[نام شما]

نکته حرفه‌ای: مانند همه اسکریپت‌های توسعه، حتماً این اسکریپت را تا حد امکان شخصی‌سازی کنید. شما می توانید از یک اسکریپت استفاده کنید تا زمانی که شبیه یک اسکریپت نباشد.

ساختمان لینک شکسته
لینک سازی شکسته یکی از استراتژی های لینک سازی مورد علاقه من است.

چرا؟

به جای التماس مستقیم برای پیوندها، با ساخت لینک شکسته، به وب سایت دیگران ارزش می دهید .

در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

1
Check My Links یا LinkMiner را نصب کنید
هر دوی این ابزارها به سرعت پیوندهای شکسته را در هر صفحه ای (از درون مرورگر کروم شما) پیدا می کنند.

در عرض یک دقیقه به شما نشان خواهم داد که چگونه از آنها استفاده کنید.

پیوندهای من را بررسی کنید
2
صفحاتی با تعداد زیادی لینک خروجی پیدا کنید
هرچه لینک های یک صفحه بیشتر باشد، احتمال خرابی یکی از آنها بیشتر می شود.

صفحات منبع در اینجا عالی کار می کنند. بنابراین با خیال راحت از رشته های جستجوی بالا برای نمایش صفحات منبع استفاده کنید.

3
لینک های شکسته را بررسی کنید
در اینجا برنامه افزودنی که در مرحله اول نصب کرده اید را اجرا می کنید.

آنها پیوندهای شکسته را در آن صفحه نشان می دهند:

نتایج پیوندهای من را بررسی کنید
4
درباره لینک شکسته خود به صاحب سایت ایمیل بزنید
در نهایت، اجازه دهید شخصی که آن صفحه را در مورد لینک (یا پیوندهای) شکسته خود اجرا می کند... و محتوای سایت شما را به عنوان جایگزین ارائه دهد.

این اسکریپت است که من توصیه می کنم:

موضوع: مشکل با [نام سایت آنها]

-

سلام [Name] ،

آیا هنوز سایت خود را به روز می کنید؟

من در حال جستجوی محتوا در [موضوع] بودم که با صفحه عالی شما مواجه شدم: [عنوان یا URL صفحه] .

با این حال، متوجه شدم که چند لینک به نظر کار نمی کنند:

[آدرس لینک های شکسته]

همچنین، من اخیرا [Brief Content Pitch] را منتشر کردم . ممکن است جایگزین خوبی برای [Point Out a Specific Broken Link] باشد.

در هر صورت، امیدوارم این به شما کمک کرده باشد 🙂

با تشکر،
[نام شما]

تکنیک آسمان خراش
این ویدیو شما را با روند گام به گام راهنمایی می کند:


پس از تماشای ویدیو، نوبت به فصل بعدی می رسد:

مطالعات موردی لینک بیلدینگ عالی!

فصل 7:
مطالعات موردی باور نکردنی
مطالعات موردی باور نکردنی
اکنون وقت آن است که نمونه های واقعی از ساخت لینک را در عمل به شما نشان دهم.

بهترین قسمت؟

من هرگز هیچ یک از این مطالعات موردی را به اشتراک نگذاشته ام.

مطالعه موردی شماره 1
چگونه جولی از تکنیک آسمان‌خراش برای افزایش ترافیک ارگانیک تا ۱۹۴.۱ درصد استفاده کرد
وبلاگ جولی آدامز، سیاره زیبای ما ، در حال مبارزه بود.

مطمئنا، جولی محتوای عالی منتشر می کرد. اما به قول او: « هرچقدر هم که محتوای من عالی بود، هیچ پیوندی نیامد. ”

این زمانی بود که جولی تصمیم گرفت تکنیک آسمان خراش را امتحان کند.

بنابراین به جای انتشار یک قطعه دیگر از محتوای عالی ... او چیزی شگفت انگیز ایجاد کرد. ایناهاش:

مریخ - حقایق
و به جای انتشار این محتوا و امید به بهترین ها، جولی از دسترسی به ایمیل برای ایجاد بک لینک استفاده کرد.

و این باعث شد تعداد انگشت شماری پیوند از سایت های معتبر در فضای علمی برای او به ارمغان بیاورد:

مریخ - حقایق - پاراگراف
این بک لینک های کلاه سفید ترافیک ارگانیک او را 194.1% افزایش داد:

Mars-Facts-data
چرا تکنیک آسمان خراش اینقدر خوب کار می کند؟

به گفته جولی:

چیزی که این کار را بسیار موفق می کند این است که به همان اندازه که در مورد ایجاد پیوندها است، در مورد ایجاد روابط نیز هست. مردم به محتوای شما پیوند نمی‌دهند، مگر اینکه بدانند وجود دارد، و نمی‌دانند که وجود دارد، مگر اینکه شما در مورد آن به آنها بگویید.»

خوب گفتی

مطالعه موردی شماره 2
ساختمان لینک شکسته سود می کند
سال گذشته تصمیم گرفتم یک کمپین لینک سازی شکسته را اجرا کنم. بنابراین من مراحلی را که در فصل گذشته توضیح دادم دنبال کردم.

ابتدا از رشته های جستجو برای نمایش صفحاتی با تعداد زیادی لینک خروجی استفاده کردم.

و من از Check My Links برای یافتن پیوندهایی که کار نمی کنند استفاده کردم.

سپس به مسئول آن محتوا ایمیل زدم تا در مورد لینک های شکسته ای که پیدا کردم به آنها اطلاع دهد:

شکسته لینک-building-1
(توجه داشته باشید که آن ایمیل چقدر شخصی سازی شده است)

هنگامی که آنها پاسخ دادند، من آدرس لینک شکسته را برای آنها ارسال کردم ... و یک قطعه از محتوای Backlinko که جایگزین 1:1 می شود:

شکسته لینک-building-2
و بیشتر مردم از افزودن لینک من خوشحال شدند:

شکسته لینک-building-3
مطالعه موردی شماره 3
چگونه مت پیوندهایی به سایت تجارت الکترونیک خود ایجاد کرد
بیا با آن روبرو شویم:

ایجاد لینک برای سایت های تجارت الکترونیک آسان نیست.

اما ممکن است. فقط به مت لاوری نگاه کنید.

مانند اکثر صاحبان سایت های تجارت الکترونیک، مت در ایجاد پیوند به وب سایت تجارت الکترونیک خود (یک سایت استرالیایی متمرکز بر هدایا) مشکل داشت.

پس از همه، چه کسی می خواهد به سایتی که 100٪ از صفحات محصول تشکیل شده است پیوند دهد؟ آن زمان بود که مت متوجه شد که می تواند از محتوا برای ایجاد لینک به سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کند.

به طور خاص، مت یک قطعه شگفت انگیز از محتوای Skyscraper را در سایت خود منتشر کرد: " جین استرالیایی: راهنمای نهایی ".

تاریخچه جین
البته، مت ننشست و منتظر ماند تا پیوندها منتشر شوند. او محتوای خود را از طریق ایمیل تبلیغ کرد:

تاریخچه جین
از آنجایی که مت با افراد مناسب تماس گرفت (و ایمیل های شخصی برای آنها ارسال کرد)، بسیاری از افراد پیشنهاد کردند به راهنمای او پیوند دهند.

تاریخچه جین
و همه این پیوندها رتبه‌بندی مت را برای کلمه کلیدی که مستقیماً منجر به فروش سایت تجارت الکترونیک او می‌شود، افزایش داد: جین استرالیا.

فصل 8:
نکات پیشرفته لینک سازی
نکات پیشرفته لینک سازی
در اینجا یک لیست سریع از نکات پیشرفته لینک سازی است که من در طول سال ها آن را انتخاب کرده ام.

با بهبود پیوند پیوندهای آسان دریافت کنید
هر وقت کسی در مقاله ای از برند شما نام می برد، به شما لینک می دهد... درست است ؟

اشتباه.

یعنی باید به شما لینک بدهند. اما همیشه این اتفاق نمی افتد.

منظور من این است:

بک لینک-ذکر-بدون پیوند
اما با یک تلنگر ملایم، اکثر صاحبان سایت خوشحال می شوند که ذکر نام لینک شما را به لینک تبدیل کنند.

چگونه این اشاره های بدون پیوند را پیدا می کنید؟ BuzzSumo عالی کار می کند.

Buzzsumo – اشاره های بدون پیوند
با جستجوی عکس معکوس پیوندهای "پاداش" را دریافت کنید
آیا دارایی های بصری مانند اینفوگرافیک ها و نمودارها را منتشر می کنید؟

اگر چنین است، احتمالاً در حال حاضر سایت‌هایی وجود دارند که از تصاویر شما بدون ذکر منبع استفاده می‌کنند.

غصه نخور در واقع شما باید جشن بگیرید. درست مانند بازسازی پیوند، یک ایمیل دوستانه می تواند بسیاری از این فرصت ها را به لینک تبدیل کند.

و می‌توانید از جستجوی عکس معکوس Google برای پیدا کردن افرادی که از تصاویر شما بدون پیوند استفاده می‌کنند استفاده کنید:

جستجوی عکس معکوس
ارسال ایمیل در بعد از ظهر
این یک چیز است که من از ارسال هزاران ایمیل کمکی آموخته ام:

ایمیل های اطلاع رسانی خود را بعد از ظهر (به وقت محلی گیرنده) ارسال کنید.

چرا؟

هنگامی که پیام خود را در صبح ارسال می کنید، با 93 ایمیل دیگری که شخص باید با آنها سروکار داشته باشد، جمع می شود.

اما وقتی بعد از ظهر ارسال می کنید، رقابت در صندوق ورودی بسیار کمتر است.

من ویژگی برنامه‌ریزی داخلی Gmail را برای کمک به زمان‌بندی ایمیل‌های ارتباطی شما توصیه می‌کنم:

ایمیل های بعد از ظهر
تجسم مفاهیم، ​​ایده ها و استراتژی ها را ایجاد کنید
در اینجا یک نمونه از این در عمل از Backlinko آورده شده است:

Backlinko Simple Visual
باور کنید یا نه، اما افراد زیادی به لطف این تصویر ساده به من لینک داده اند:

Backlinko Visual – جستجوی عکس معکوس
چرا این کار اینقدر خوب است؟

خوب من می توانستم به سادگی فرمول APP را با متن توصیف کنم. اما این باعث می شد که محتوای من کمتر قابل اشتراک گذاری باشد.

از سوی دیگر، هنگامی که یک تصویر بصری ایجاد می کنید، چیزی دارید که وبلاگ نویسان با خوشحالی از آن در محتوای خود استفاده می کنند (و در صورت انجام به شما لینک می دهند).

قبل از اقدام به بستن ایمیل های Feeler ارسال کنید
آیا باید در اولین ایمیل ارتباطی خود به کسی لینکی بخواهید؟

پاسخ کوتاه: شاید.

ممکن است با یک فرآیند دو مرحله‌ای نتایج بهتری به دست آورید ( میک خواننده Backlinko متوجه شد که ایمیل‌های احساس‌کننده که فوراً یک پیوند درخواست می‌کنند خرد می‌شوند):

ایمیل های Feeler
مزیت دیگر این روش این است که در زمان شما صرفه جویی می کند. به‌جای شخصی‌سازی پیام‌های ارتباطی که هیچ‌کس هرگز آن‌ها را نخواهد خواند، ایمیل‌های کوتاه «احساس» ارسال کنید.

سپس سری بعدی پیام های خود را شخصی سازی کنید.

در پادکست مصاحبه کنید
بله، پیوندهای پست مهمان جایگاه خود را دارند.

اما آنها یک مشکل بزرگ دارند: آنها زمان زیادی را صرف نوشتن می کنند!

وارد پادکست شوید به جای ترسیم، تدوین و ویرایش یک پست مهمان، فقط ظاهر می شوید و در مورد آنچه می دانید صحبت می کنید. و - بوم! - شما یک لینک دریافت می کنید.

بهترین قسمت؟

در مورد هر موضوعی پادکست وجود دارد.

در اینجا نمونه ای از پیوندی است که من با ظاهر شدن در پادکست ایجاد کردم:

مصاحبه در پادکست
از "لینک متقاطع" برای کشف پیوندهای احتمالی استفاده کنید
اگر کسی به رقیب شما لینک دهد، احتمالاً به شما پیوند خواهد داد... درست است؟

درست.

و اگر کسی به دو تا از رقبای شما پیوند دهد، احتمال اینکه به شما پیوند دهد نیز بیشتر است.

چگونه می توانید سایت هایی را پیدا کنید که به بیش از یکی از رقبای شما پیوند دارند؟

ابزار Semrush Backlink Gap
فقط 2 تا 3 تا از بزرگترین رقبای خود را همراه با وب سایت خود فهرست کنید.

و این ابزار فوق العاده به شما نشان می دهد که چه کسی به همه آنها پیوند می دهد.

شکاف بک لینک - لیست چشم اندازها
از فهرست های «پیش تنظیم شده» از اهداف پیوند استفاده کنید
قابل انکار نیست:

یافتن اهداف لینک با کیفیت بالا سخت است.

این خبر بد است.

خبر خوب این است که شخص دیگری قبلاً این سایت های با کیفیت بالا را برای شما سرپرستی کرده است…

... در قالب لیست های "بهترین وبلاگ".

در اینجا یک مثال است:

وبلاگ های شیرینی پزی
نیازی به گفتن نیست، اگر یک وبلاگ شیرینی پزی راه اندازی می کنید، هر یک از سایت های لیست شده در اینجا یک فرصت عالی برای پیوند ایجاد می کند.

می‌توانید فهرست‌هایی مانند این را با استفاده از رشته‌های جستجو پیدا کنید: «بهترین وبلاگ‌های [موضوع]» یا «لیست وبلاگ‌های [موضوع]».

نتیجه
نتیجه گیری لینک بیلدینگ
این برای راهنمای من برای ایجاد لینک در سال 2022 است.

کدام استراتژی از راهنمای امروز را ابتدا می خواهید امتحان کنید؟ یا شاید در مورد چیزی سوال دارید.

در هر صورت، با گذاشتن یک نظر سریع در زیر به من اطلاع دهید.

رزرو بک لینک،رپورتاژ،ارتباط با مدیر سایت

09149177855

 

آخرین رپورتاژها

آمار بازدید

435086
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
بازدید کل
123
112
551
173631
4401
10384
435086

آی پی شما : 44.200.40.195
2022-06-27 14:21

آخرین مطالب بلاگ

تله کابین ها و خاطرات موسس لیفت بلاگ

تله کابین ها و خاطرات موسس لیفت بلاگ

بسیاری از ما که در اطراف کوه ها و تله کابین ها کار می کنیم از مطالب صعود و کوهنوردی استفاده می کنیم وقتی به تاریخچه تلکه کابین ها یا...

قوانین استفاده از جرثقیل های ساختمانی تاور کرین

قوانین استفاده از جرثقیل های ساختمانی تاور کرین

مقدمه جرثقیل ها یک ویژگی بسیار متداول در پروژه های ساختمانی هستند . کلیه عملیات بالابری باید با دقت برنامه ریزی شود ، بنابراین با اطمینان از تمام خطرات ارزیابی...

بالابر نوین با ظرفیت 4 الی 6 نفر

بالابر نوین با ظرفیت 4 الی 6 نفر

شرکت سازنده این نوع بالابر از زمان شروع فعالیت در سال 1978 جزو بهترین تولید کنندگان ، بازرگانان ، توزیع کننده ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، صادرکنندگان و...

بررسی آسانسورهای خانگی جالب و نوین

با وجود انواع و اقسام سبک آسانسورهای خانگی که دارای هزینه های مختلف نصب ، فناوری و نقاط قیمت متفاوت هستند ، دانستن اینکه از کجا باید جستجوی خود را...